PERHATIAN.... Jika anda ingin menonton movie di blog ini... anda mesti register akaun 4Shared.com dahulu... (free Ja bah)

Histeria


Download :-    How?



HISTERIA mengisahkan enam orang pelajar Murni (Liyana Jasmay) Alissa (Scha), Tini (Talya), Marina (Ainul Aishah), Junita (Yuhana) dan Kerek (Norish) ‘The Pink Ladies’ di sebuah sekolah terpencil. Tini berpura-pura disampuk makhluk halus, hingga terpaksa dipanggil bomoh (M. Rajoli) untuk memulihkan mereka namun mendatangkan kemarahan bomoh itu apabila mengetahui ianya sekadar permainan oleh mereka. Tindakan itu menyebabkan mereka di denda tinggal di blok lama sekolah selama seminggu.
Kehadiran Zeta (Reana) untuk memastikan mereka menyelesaikan denda secara tiba-tiba dalam kumpulan tersebut juga menjadi tandatanya.
Pelbagai kejadian misteri dan menakutkan dialami oleh mereka bermula selepas Junita mengambil “sesuatu” yang bukan miliknya yang ditanam oleh tukang kebun (Kazar). Kehilangan Junita menjadi permulaan cerita. Keadaan tambah bercelaru dan mengerikan apabila seorang demi seorang daripada mereka dibunuh secara kejam di kawasan sekolah tersebut.
Murni yang terselamat dari kejadian tersebut dan dituduh oleh pihak polis sebagai pembunuh menceritakan siapa sebenar yang membunuh kawan-kawannya. Apakah yang sebenarnya berlaku?Siapakah yang membunuh mereka?

No comments:

Post a Comment

Followers

Boleh Pandang-pandang... jangan pegang pegang....