PERHATIAN.... Jika anda ingin menonton movie di blog ini... anda mesti register akaun 4Shared.com dahulu... (free Ja bah)

Mencari Cinta (2013)


Sinopsis
Mengisahkan myra tan sri johan yang pada mulanya hendak melangsungkan perkahwinan dengan pemuda pilihannya, malek tetapi disaat akhir niatnya terbatal kerana malek dah mempunyai teman wanita lain. Dalam pada itu pula, razlan ariffin pemuda kampung yang telah diputuskan tali pertunangan oleh tunangnya mila sebab ingin menyambung pelajaran.

Bagaimanapun razlan menerima kenyataan mila dan dia tiada jodoh. Tan sri johan akhirnya mendapat idea untuk meminta pertolongan kakak iparnya iaitu ibu bapa razlaz. Tujuan awal beliau memang hendak myra dengan razlan berkahwin sekiranya myra tiada pilihan sendiri. Namun latar belakang myra dan razlan begitu kerana razlan dibesarkan cara kampung, manakala myra pulak moden cara pemikirannya.

Jodoh temukan myra dan razlan. Disini bermula kelucuan dan kisah cinta yang unik. Sesuatu yang lahir daripada keikhlasan hati. Razlan seorang pemuda yang suka memetik gitar dan menyanyi dan myra dalam diam tertarik dengan personaliti razlan.

Watch Online




No comments:

Post a Comment

Followers

Boleh Pandang-pandang... jangan pegang pegang....