PERHATIAN.... Jika anda ingin menonton movie di blog ini... anda mesti register akaun 4Shared.com dahulu... (free Ja bah)

Uncle Usin


Sinopsis
Filem ini mengisahkan dua orang yang sama guru dikenali dengan nama 11 (lakonan Johan) dan juga 13 (lakonan zizan), telah membawa haluan masing-masing setelah guru mereka meninggal dunia. 11 telah disingkirkan dari kumpulan guru beliau dan membawa diri. 13 pula adalah murid kesayangan gurunya dan telah menimba ilmu, seterusnya setelah lima tahun, membuka sebuah syarikat penyiasatan persendirian. Beliau telah menjadi popular kerana berjaya menyelesaikan banyak kes menggunakan kemahiran beliau.
Pada suatu hari Cik Julia (lakonan Syiqin Kamal) telah datang ke pejabat 13 dan meminta bantuan. Julia perlu 13 untuk menolong membongkarkan dalang yang menyebabkan bapanya koma. Dengan pelbagai alatan canggih dan ajaib, 13 sedia membantu Julia dalam usahanya untuk menyedarkan bapa Julia. Pada masa yang sama, 11 telah muncul dan membantu pak cik tiri Julia, dan bercadang untuk melawan 13 untuk mendapatkan buku rahsia persilatan gurunya. Apakah yang terjadi selepas itu? Bilanya Uncle Usin ni muncul?

Watch Online

No comments:

Post a Comment

Followers

Boleh Pandang-pandang... jangan pegang pegang....