PERHATIAN.... Jika anda ingin menonton movie di blog ini... anda mesti register akaun 4Shared.com dahulu... (free Ja bah)

Kahwin 5 (2012)


Sinopsis
Dr. K, seorang jutawan MLM yang terkenal dengan gelaran playboy tua dan sifat mata keranjangnya masih ingin merasa hidup sebagai seorang bujang. Beliau hidup aman dan bahagia bersama empat orang isterinya yang dinikahinya berdasarkan kekuatan agama, kecantikan, kekayaan dan keturunannya. Kehidupannya yang indah seakan cerita dongeng dan menjadi idaman kaum lelaki, dilengkapkan lagi dengan kejayaannya dalam perniagaan mangkuk plastik produk MLM keluaran syarikatnya.

Pemergian Dr. K ke cawangannya di Johor Bahru disambut sebagai satu peluang positif, bertukar menjadi kemelut hitam yang bakal memporak perandakan hidupnya dan menjadi mimpi ngeri. Terjebak dalam perangkap Pembantu Peribadinya, Fara, Dr.K seakan tidak mempunyai jalan keluar apabila dipaksa menikahi Fara oleh abangnya Cico.

Berjayakah Dr. K untuk berkahwin lima? Saksikan kesudahan kisah komedi, yang membuatkan anda tidak kering gusi yang muncul pada penghujung 2012.




No comments:

Post a Comment

Followers

Boleh Pandang-pandang... jangan pegang pegang....