PERHATIAN.... Jika anda ingin menonton movie di blog ini... anda mesti register akaun 4Shared.com dahulu... (free Ja bah)

Langgar (2013)


Sinopsis
Langgar mengisahkan Nizam lakonan aktor berkaliber Adi Putra ingin menuntut keadilan selepas isterinya, Aina lakonan Nadia Heng dirogol dan dibunuh sekumpulan gangster. Lebih malang, isterinya dibunuh ketika sarat mengandung anak sulung mereka.

Ketika itu, Nizam terselamat dan meratap kematian isterinya yang mati tidak bersalah. Justeru, Nizam tekad mencari pembunuh isterinya untuk menegakkan keadilan itu.

Nizam diperkenalkan kepada ketua gangster, Radzi lakonan hebat Namron oleh teman lamanya, Khairul (Bell Ngasri). Selepas diuji orang kanan Radzi, Loy yang dihidupkan pelakon terkenal Zulhuzaimy, Nizam layak menyertainya dan menjadi pengutip hutang.

Selepas mengetahui nama isteri dan bapa mentuanya berada dalam senarai mereka yang tidak membayar hutang, Nizam yakin dia memilih jalan yang betul untuk membalas dendam.

Bermulalah percaturannya untuk membunuh setiap seorang yang bertanggungjawab membunuh isterinya itu. Sesuatu yang pasti, Nizam tidak sekali berpatah balik sebaliknya melanggar semua yang pernah berdosa kepada isterinya.

Watch Online



No comments:

Post a Comment

Followers

Boleh Pandang-pandang... jangan pegang pegang....