PERHATIAN.... Jika anda ingin menonton movie di blog ini... anda mesti register akaun 4Shared.com dahulu... (free Ja bah)

Tokak (2013)


Sinopsis
Tokak mengisahkan seorang pengurus hotel, Iskandar yang menemui kotak misteri ketika berjogging di tepi pantai. Perasaan ingin tahu apa yang terkandung di dalam kotak menyebabkan dia membuka kotak misteri itu. Rupa-rupanya kotak itu `dihuni' roh jahat jelmaan Sungai Raya.

 Bagi memulihkan dirinya daripada dirasuk, Iskandar perlu membunuh dan menghirup darah enam wanita yang melakukan maksiat dalam tempoh satu malam, iaitu bermula dari azan Maghrib hingga sebelum Subuh.

Insiden itu menyebabkan beberapa kejadian pelik berlaku di hotel tempat Iskandar bekerja. Makhluk itu menokak atau menggigit wanita yang melakukan maksiat termasuk tunang Iskandar. Kemunculan Ustaz Haikal berjaya menyelamat tunangannya daripada menjadi mangsa tokak terakhir.

Watch Online

1 comment:

  1. Baru lepas tonton cerita 'TOKAK'. Bagus tu bolih lah tahan, satu jer komen nyer,gamrbar slalu terpotong2. But other than, it's ok. Watchable..TQ Laksamana Collection Movie..:)

    ReplyDelete

Followers

Boleh Pandang-pandang... jangan pegang pegang....